Youssef Taoussi i Laura Rodríguez, campions de la 24a Cursa de Martorell, amb més de 700 participants

0
89
Foto: Ajuntament de Martorell

Martorell ha celebrat la 24a edició de la Cursa de Martorell amb una xifra rècord de gairebé 800 corredors. L’event, organitzat per la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Martorell i el Martorell Atlètic Club, ha mantingut el mateix recorregut que l’any anterior, amb sortida i arribada al carrer Josep Vilar. Els campions d’aquesta competició disputada han estat Youssef Taoussi (Playas de Castellón) i Laura Rodríguez (Piélagos).

La jornada va començar a les 10:00 amb la cursa per als adults, que incloïa la prova popular de 5 km i el 10è Campionat de Catalunya de 5 km. A més, es van realitzar curses infantils, com la Cursa A (sub 14 i sub 16, de 1.300 metres), la B (sub 10 i sub 12, de 700 metres) i la C (sub 6 i sub 8, de 580 metres).

Youssef Taoussi ha estat el vencedor indiscutible, amb un temps de 14’44”, establint així un nou rècord per a aquesta cursa. Pol Espinosa (Ironwill Solideo) ha arribat segon amb només un segon de diferència (14’45”), seguit per Toni Baños (Jab-Berga) en tercera posició amb un temps de 14’49”.

En la categoria femenina, Laura Rodríguez ha assolit la victòria amb un temps de 16’42”. Cristina Silva (Ironwill Solideo) ha ocupat la segona posició amb 17’06”, mentre que la tercera classificada ha estat Andrea Bernal (Cornellà Atlètic) amb 17’54”.

Foto: Ajuntament de Martorell

A la cursa ha estat present l’alcalde de Martorell, Xavier Fonollosa, acompanyant als més de 700 corredors. Martorell continua sent la “Ciutat Europea de l’Esport”. La jornada ha conclòs amb la cerimònia de lliurament de premis, on tots els participants de les curses infantils han rebut una medalla per la seva participació.

 


Publicitat