Martorell ha estat, malauradament, la població que ha hagut de patir, si al final es confirma, el primer assassinat masclista de l’any 2022 a Catalunya. Una dona ha estat trobada morta al seu domicili aquest matí de dissabte.
Policia Local i Mossos d’Esquadra de Martorell han detingut un home de 52 anys com a presumpte autor de la mort de la seva parella. Ambdós, de nacionalitat espanyola.
Al voltant de les 11 h d’aquest matí, la Policia Local de Martorell ha detectat un home amb comportaments sospitosos. Posteriorment, s’ha comprovat que l’home presentava una ferida i taques que semblaven de sang i s’ha procedit a traslladar-lo a Urgències de l’Hospital de Martorell.
Els agents s’han desplaçat al domicili familiar i han comprovat que dins de l’immoble hi havia el cos d’una dona ja sense vida. S’ha detingut el presumpte agressor i ha passat a disposició judicial.
Mossos d’Esquadra estan investigant ara mateix les causes de la mort i el temps que portava la dona morta. La investigació queda oberta i sota secret d’actuacions.
L’ajuntament de Martorell ha condemnat l’assassinat masclista.
Des de l’Ajuntament de Martorell, i a l’espera de la investigació, condemnem el pressumpte assassinat d’una dona del nostre municipi.
El bon servei de la Policia Local de Martorell ha permès la ràpida descoberta i la detenció del presumpte homicida.
— Ajuntament de Martorell (@AjuntaMartorell) February 19, 2022
Segons fonts municipals, esta previst un acte de rebuig per demà diumenge.
Continuarem treballant per ampliar la informació.
